Ciekawostka

wtorek, 25 września 2012

Dlaczego moja żona nie chce się kochać?


Szukałeś : "dlaczego moja żona nie chce się kochać?"
---------------------------------------------------
Trudno spenetrować prawdę, gdy tak ogólnie postawimy pytanie. Można się również pytać dlaczego żona ma ochotę na seks, kiedy jestem w pracy? Mężczyźni na ogół lubią przed zaśnięciem odbyć stosunek seksualny i wtedy czują się zrelaksowani.
Po pierwsze : nie możesz się o to obwiniać. Niektórzy faceci myślą, że to na prawdę ich wina. Mój znajomy ze studiów usłyszał niechcący jak jego dziewczyna mówi : "...ale wiesz, mój chłopak ma małego członka...". I od tamtej pory uważa, że jedynym powodem braku chęci jego żony na miłość jest długość jego członka. Śmieszne:)
Kobiety mają zupełnie inny umysł od facetów. Dużo więcej planują i martwią się o jutro. Chcą mieć wszystko zaplanowane. Można się zastanawiać dlaczego moja żona nie chce się kochać, gdy mi się tak chce... Ale takie myślenie to przejaw samolubstwa, nawet jeżeli chcesz żeby było dobrze żonie.
Jeżeli planujecie dzieci, to myślenie np. co zabrać do szpitala na poród, może żonie tak zaprzątać myśli, że nie będzie w stanie się rozluźnić i uprawiać seksu. Tak działa umysł kobiet.
Większość przyczyn przez które żona nie che się kochać, to po prostu zamartwianie się, intensywne myślenie o jakimś problemie itp. Dlatego przede wszystkim pownieneś postarać się zmienić nastrój w domu i świadomość rzeczywistości w głowie żony. To wszystko.
Mówi się, że faceci to świnie. Nie dlatego, że faceci są źli, tylko dlatego, że nie przejmują się naturą kobiet. Ich umysłem. Kobieta czuje się kochana, gdy zajmujesz się jej umysłem. Umysł kobiety, to klucz do jej majtek. Jeżeli nie zajmiesz się jej umysłem, to  ona będzie myślała, że ty nie chcesz się kochać, podczas gdy Twoja żona chce się kochać.

---------------------------------------------------
Ten artykuł starał się odpowiedzić na pytanie: "dlaczego moja żona nie chce się kochać"

dlaczego moja żona nie chce się kochać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz